субота, 11. септембар 2010.

Džejms Franko kaže da nije gej!

DŽEJMS FRANKO se pojavio u oktobarskom broju časopisa "Advocate" i ispričao dosta zanjimljivog. Malo je ironično prepričao kako ga je publika prihvatila posle uloga u filmovima "Ananas-express", "Harvi Milk" i "Rupa": 
- "Ljudi misle da sam ja ili džanki ili gej zato što sam imao takve uloge i uverljivo ih odigrao!" - smeje se Džejms. "Ali to, naravno, nije istina, jer ja čak ni ne pušim i nisam gej!"
Džejms Franko je izjavio da mu je sasvim jasno zašto neke njegove kolege skrivaju svoju pravu seksualnu orijentaciju, ali kada bi bio gej, to nikada ne bi sakrivao od javnosti.
- "Sigurno bih to javno priznao!" - rekao je u intervjuu časopisu, Franko...- "Mislim da je pravi razlog skrivanja - strah da se ne naškodi karijeri, ali ja se nikada ničega ne plašim. Ionako radim samo u onim filmskim projektima koji se meni lično dopadaju."
Iako je glumac snimao komercijalne filmove za širu publiku i sa velikim ljubavnim zapletima (setimo se samo "Tristana i Izolde"), priznaje da je umoran od tipskih ljubavnih priča na filmu i da su trivijalne ljubavne romanse - potrošena tema! 
- "Lično, meni te teme više nisu zanjimljive. Mnogo mi je interesantnije da igram likove koji su u odnosima, neprikazivanim do sada na velikom platnu!"

Джеймс Франко
Джеймс Франко
Джеймс Франко
Джеймс Франко



Post: Jelena Stefanović

Нема коментара:

Постави коментар